Ga naar inhoud
  • 0

dictionary wordt niet onthouden


DBasine

Vraag

FileMaker Pro 6v4 geïnstalleerd op een Win XP met US English.

In de FileMaker staat een UKEnglish dictionary geselecteerd. Ik kies daar als main Dictionary USEnglish. Als ik FileMaker verlaat, en terug open, staat de UKEnglish dictionary weer geselecteerd.

Waarom onthoudt hij dit niet?

Is dit een bug?

Alvast bedankt,

dbasine

Link naar reactie

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik hik hier tegen hetzelfde fenomeen aan met enkele toestellen.

 

Eentje is regionaal ingesteld op OS niveau en neemt default de 'ingestelde' taal dictionary (spaans). FM is hier spaans.

 

Een andere is op US ingesteld en neemt default US, en eentje is op EU (UK english) en neemt default de UK. Hier is FM steeds in het engels.

 

Zelfs als ik de MacMillan dictionary in American English voor het scherm hou, om het dat ding duidelijk te maken dat het DIE versie is die steeds moet gebruikt worden.... :twisted:

 

Ik denk dat het met de instellingen op OS niveau te maken heeft, samen met de basis versie van FM.

 

De steeds US nemende versie is een US english, terwijl de UK nemende versie een EU english versie is (ex Dublin).

 

Nog één van die vrijheden die ons uit handen genomen wordt.....

 

FM weigert dus om jou als 'de bazine' te aanvaarden.... 8)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...