Ga naar inhoud
  • 0

default Admin password ?


olivier

Vraag

Aahh!! Kent iemand het default Admin password van FM 8 Pro ?

 

Had even aangezet dat ik als guest moest worden ingelogd om de kiosk mode te zien en als ik het wil terugzetten vraagt ie om een password..

 

Ik zie in de File Options staan: Logon on using Admin en dan een password van 20 karakters ?

 

thanx !

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
gebruiker: Admin

en

geen password invullen

 

Hij bedoelt: leeg, niets invullen

 

en niet

 

"geen password invullen" :wink:

 

Is het een geconverteerd bestand? Dan mag je in de oude versie nakijken welke usernames er zijn gebruikt. Het wachtwoord is dan exact hetzelfde, alleen ook nog eens hoofdlettergevoelig.

 

Standaard is een nieuw gemaakt bestand in FM7 / FM8 inderdaad zonder wachtwoord.

Link naar reactie
  • 0

hmm. vreemd.... bij mij werkt dat niet?

 

MAAR gelukkig had ik de Guest User volledige privileges gegeven en heb ik een nieuw admin account kunnen aanmaken.. oef !

 

bedankt voor de tips!

 

kan je een kiosk applicatie maken waarbij je zonder inloggen werkt of met een automatische inlog ? De gebruiker dient records te kunnen aanmaken en wijzigen en deleten... kom er niet zo snel uit... ga de handleiding nog eens goed doorlezen ;-)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...