olivier Posted December 18, 2005 Share Posted December 18, 2005 Aahh!! Kent iemand het default Admin password van FM 8 Pro ? Had even aangezet dat ik als guest moest worden ingelogd om de kiosk mode te zien en als ik het wil terugzetten vraagt ie om een password.. Ik zie in de File Options staan: Logon on using Admin en dan een password van 20 karakters ? thanx ! Quote Link to comment
0 Pieter Posted December 18, 2005 Share Posted December 18, 2005 gebruiker: Admin en geen password invullen Quote Link to comment
0 olivier Posted December 18, 2005 Author Share Posted December 18, 2005 hmmm... had ik al geprobeerd maar werkt niet ? thanx anyway.... Quote Link to comment
0 SuperWimmie Posted December 19, 2005 Share Posted December 19, 2005 gebruiker: Adminen geen password invullen Hij bedoelt: leeg, niets invullen en niet "geen password invullen" Is het een geconverteerd bestand? Dan mag je in de oude versie nakijken welke usernames er zijn gebruikt. Het wachtwoord is dan exact hetzelfde, alleen ook nog eens hoofdlettergevoelig. Standaard is een nieuw gemaakt bestand in FM7 / FM8 inderdaad zonder wachtwoord. Quote Link to comment
0 olivier Posted December 19, 2005 Author Share Posted December 19, 2005 hmm. vreemd.... bij mij werkt dat niet? MAAR gelukkig had ik de Guest User volledige privileges gegeven en heb ik een nieuw admin account kunnen aanmaken.. oef ! bedankt voor de tips! kan je een kiosk applicatie maken waarbij je zonder inloggen werkt of met een automatische inlog ? De gebruiker dient records te kunnen aanmaken en wijzigen en deleten... kom er niet zo snel uit... ga de handleiding nog eens goed doorlezen Quote Link to comment
Question
olivier
Aahh!! Kent iemand het default Admin password van FM 8 Pro ?
Had even aangezet dat ik als guest moest worden ingelogd om de kiosk mode te zien en als ik het wil terugzetten vraagt ie om een password..
Ik zie in de File Options staan: Logon on using Admin en dan een password van 20 karakters ?
thanx !
4 answers to this question
Recommended Posts