Ik heb een script gemaakt waarin ik een exportbestand laat aanmaken met een vaste naam.TAB. Als ik deze script run in een runtimeversie dan krijg ik de volgende foutmelding:
"Mutatieverslag Voorraad"kan niet op deze schijf worden aangemaakt. Gebruikt een andere naam, maak meer ruimte op de schijf, ontgrendel de schijf of gebruik een andere schijf.
Het Script dat ik gebruik is:
Onderbreken door gebruiker toegestaan [uit]
Foutafvanging instellen [Aan]
Aangepaste dialoogvenster tonen ["Vraag"; "Wilt u van dit overzicht een mutatieverslag maken?"]
If [Get (KeuzeLaatsteBericht) = 1]
Ga naar lay-out [originele lay-out]
Else If [Get (KeuzeLaatsteBericht) = 2]
Records exporteren [Geen dialoogvenster; "Mutatieverslag Voorraad.TAB"; windows (ANSI)
End If
Het werkt wel als ik het .USR bestand open met de 'gewone' FileMaker
Question
rickel
Ik heb een script gemaakt waarin ik een exportbestand laat aanmaken met een vaste naam.TAB. Als ik deze script run in een runtimeversie dan krijg ik de volgende foutmelding:
"Mutatieverslag Voorraad"kan niet op deze schijf worden aangemaakt. Gebruikt een andere naam, maak meer ruimte op de schijf, ontgrendel de schijf of gebruik een andere schijf.
Het Script dat ik gebruik is:
Onderbreken door gebruiker toegestaan [uit]
Foutafvanging instellen [Aan]
Aangepaste dialoogvenster tonen ["Vraag"; "Wilt u van dit overzicht een mutatieverslag maken?"]
If [Get (KeuzeLaatsteBericht) = 1]
Else If [Get (KeuzeLaatsteBericht) = 2]
Records exporteren [Geen dialoogvenster; "Mutatieverslag Voorraad.TAB"; windows (ANSI)
End If
Het werkt wel als ik het .USR bestand open met de 'gewone' FileMaker
Wat doe ik fout?
3 answers to this question
Recommended Posts