Voor mijn website wil ik graag een database maken, zodat de klant online een offerte kan samenstellen. nu kom ik niet helemaal uit het volgende.
Op 1 pagina staan een aantal gegevens waar een keuze uit gemaakt dient te worden. Bijvoorbeeld
Formaat boekje:
O A4
O A5
Papier soort:
O TCF papier
O Colotech papier
Papier dikte:
O 80 grams
O 90 grams
O 120 grams
En dan een knop berekenen.
De resultaten zijn dan bijvoorbeeld:
A4 boekje, 120 grams Colotech papier € 0,35
Mijn vraag is:
Als ik bijvoorbeeld voor A4 kies, moet ik dan doorverwijzen naar een andere pagina/layout? En dit zo vraag voor vraag aanpakken? (zijn heel wat layouts dan).
Of kan ik eerst alle 3 de vragen een keuze opgeven en dat hij alles in 1 x verwerkt?
Werkt een drop-down list hierbij beter dan radiobuttons?
Question
rigo
Voor mijn website wil ik graag een database maken, zodat de klant online een offerte kan samenstellen. nu kom ik niet helemaal uit het volgende.
Op 1 pagina staan een aantal gegevens waar een keuze uit gemaakt dient te worden. Bijvoorbeeld
Formaat boekje:
O A4
O A5
Papier soort:
O TCF papier
O Colotech papier
Papier dikte:
O 80 grams
O 90 grams
O 120 grams
En dan een knop berekenen.
De resultaten zijn dan bijvoorbeeld:
A4 boekje, 120 grams Colotech papier € 0,35
Mijn vraag is:
Als ik bijvoorbeeld voor A4 kies, moet ik dan doorverwijzen naar een andere pagina/layout? En dit zo vraag voor vraag aanpakken? (zijn heel wat layouts dan).
Of kan ik eerst alle 3 de vragen een keuze opgeven en dat hij alles in 1 x verwerkt?
Werkt een drop-down list hierbij beter dan radiobuttons?
Groet Rigo
5 answers to this question
Recommended Posts