EricJ Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 Hallo allemaal: Wie helpt me uit de brand? Ik kan een icon/button maken die de status van 1 verandert in 0. Dit visualiseer ik met twee plaatjes. Kan dit ook met meerdere statussen? Hier loop ik namelijk vast. Wat ik wil is het volgende: Status 0 = grijs icon Een keer klikken toggled naar status = 1, rood icon Nog een keer klikken toggled naar status = 2, oranje icon Nog een keer klikken toggled naar status = 3, groen icon En dan nog een keer klikken, de cirkel is rond, dus weer status = 0. Wie kan dit voor mij afmaken? Zie voorbeeld. EricJ TrueFalse.fp5 Quote Link to comment
0 AvD Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 Heb je geprobeerd met een aantal If's in dat script? Da's toch een koud kunstje? Quote Link to comment
0 rmw Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 Wat denk je van veld = Choose ( veld ; 1 ; 2 ; 3 ; 0 ) rmw Quote Link to comment
Question
EricJ
Hallo allemaal:
Wie helpt me uit de brand? Ik kan een icon/button maken die de status van 1 verandert in 0. Dit visualiseer ik met twee plaatjes.
Kan dit ook met meerdere statussen? Hier loop ik namelijk vast.
Wat ik wil is het volgende:
Status 0 = grijs icon
Een keer klikken toggled naar status = 1, rood icon
Nog een keer klikken toggled naar status = 2, oranje icon
Nog een keer klikken toggled naar status = 3, groen icon
En dan nog een keer klikken, de cirkel is rond, dus weer status = 0.
Wie kan dit voor mij afmaken?
Zie voorbeeld.
EricJ
TrueFalse.fp5
2 answers to this question
Recommended Posts