Jump to content
  • 0

Lijst sorteren als tabel

Johnny

Question

In tabel weergave kun je prachtig de sorteervolgorde omdraaien door even op de veldnaam te klikken. Zonder scripting. Zou dat ook in lijstweergave te doen zijn, zonder scripting? Als dat niet kan, moet je per kolom 2 scripts aanmaken (sorteren A-Z en sorteren Z-A). Of kan het ook in 1 script? Ik kan bij de get functies niet de huidige sorteervolgorde vinden...

Johnny

8 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Is me bekend, prachtige optie :) , maar voor optimaal gebruikersgemak (ja er zijn mensen voor wie de rechtermuistoets geen optie is, ze blijven kijken op het scherm voor opties die daar zijn...) wil ik het graag zoals in de tabelweergave, zonder dat ik (teveel) scripts :wink: moet aanmaken.

• 0

En dan nu de laatste en meer 'smoelende' versie 4.

Het leuke vind ik aan dit scriptje dat er 3 technieken in zitten die in versie 6 nog niet bestonden: meerdere sorteringen in 1 script; variabelen en parameters.

Tja....dat oude grafische grapje met die containers...een beetje knullig natuurlijk, dat zou je gewoon moeten kunnen programmeren.

gr.

Arnoud

Edited by Guest