de.bitter Posted January 29, 2006 Posted January 29, 2006 Is er een mogelijkheid dat ik in 1 lijst de records van verschillende tabellen als een overzicht krijg te staan???? Quote
0 AvD Posted January 29, 2006 Posted January 29, 2006 Nee, niet direct. Je vraag wijst ofwel op een analyse-fout (database technology) ofwel op het feit dat je nog wonderbare ontdekkingen gaat doen in het land van de portalen! Maar dat laatste is hier niet in één, twee, drie uit te leggen. We wachten op een goede ziel die het even voor wil doen . Quote
0 de.bitter Posted January 29, 2006 Author Posted January 29, 2006 Kan ik niet door middel van het copieren van de velden deze kopieren naar een listview van een andere tabel. En dit kopieren dan door middel van een loop? Quote
0 de.bitter Posted January 29, 2006 Author Posted January 29, 2006 Ik heb het uitgeprobeerd! Niet de mooiste oplossing maar hij werkt Quote
Question
de.bitter
Is er een mogelijkheid dat ik in 1 lijst de records van verschillende tabellen als een overzicht krijg te staan????
4 answers to this question
Recommended Posts