burggraaf Posted February 2, 2006 Posted February 2, 2006 't Moet ook niet veel gekker worden met ome Bill... http://www.computable.nl/nieuws.htm?id=1110836&WT.mc_id=nb 't Wordt tijd dat-ie paar nulletjes naar dit Forum verhuist... Quote
Dr_Flash Posted February 2, 2006 Posted February 2, 2006 Als het maar niet om 8.0v2 gaat dan Die kan niet zo goed omgaan met "nulletjes" zo lijkt het Quote
burggraaf Posted February 2, 2006 Author Posted February 2, 2006 8.0v2? Daar zit ik dan met m'n 2.0v8 Vandaar... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.