Unica Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 Hallo, ik ben nieuw op dit forum en nieuw met Filemaker. MS Access heeft me genoeg gefrustreerd en zou willen overschakelen op Filemaker. Momenteel werk ik met Win Xp maar wellicht komt er een overschakeling naar Mac (intel versie) Heeft iemand ervaring met zulke omschakelingen. Levert men Filemaker zowel XP als MAc of moet je daarna een andere versie kopen? ('t is zo al duur genoeg ...) met dank, unica. Quote Link to comment
0 Nico Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 De installatie CD is eigenlijk altijd voor Mac & PC. Het ligt er helemaal aan welke versie u gebruikt. Als ik me niet vergis, is vanaf versie 5.5 voor Mac OS X geschikt. En wanneer jullie op een Intel Mac gaan werken zou dit moeten gaan werken. Apple heeft het zo gemaakt dat NIET universal applicatie's (zoals de meeste Mac programma's nu) nog altijd werken op een Intel Mac, hetzij iets langzamer. Het wordt geemuleerd d.m.v. Rosetta en je zou daar verder niets van mogen merken. Quote Link to comment
0 Koen Van Hulle Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 http://www.filemaker.com/products/technologies/mac_os_x Quote Link to comment
Question
Unica
Hallo,
ik ben nieuw op dit forum en nieuw met Filemaker.
MS Access heeft me genoeg gefrustreerd en zou willen overschakelen
op Filemaker.
Momenteel werk ik met Win Xp maar wellicht komt er een overschakeling
naar Mac (intel versie)
Heeft iemand ervaring met zulke omschakelingen.
Levert men Filemaker zowel XP als MAc of moet je daarna een andere versie kopen? ('t is zo al duur genoeg ...)
met dank,
unica.
2 answers to this question
Recommended Posts