AvD Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 Niet zo gemakkelijk te vinden: wel heel wat als kleine zoekprograma's, maar geen lijsten. Iemand? Quote Link to comment
0 Yves Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 Hallo Avd, Misschien moet je deze oproep even bij onze Franse lotgenoten plaatsen. (FMSource) Quote Link to comment
0 Stardust Posted April 22, 2008 Share Posted April 22, 2008 André, Heb je ondertussen de postcodes van onze zuiderburen kunnen vinden? Ook ik ben naarstig op zoek ... voorlopig heb ik al een pdf bestand ter beschikking dat eventueel zal omgezet worden naar Excel en vervolgens naar FM ... Het hoeft geen betoog dat ik niet het wiel opnieuw wil uitvinden, dus mocht er iemand over het bestand met de postcodes van Frankrijk beschikken ... Met vriendelijke groet aan allen, Danny Quote Link to comment
0 AvD Posted April 22, 2008 Author Share Posted April 22, 2008 Ja, die zitten hier. Ik mail ze door. Quote Link to comment
0 Stardust Posted April 22, 2008 Share Posted April 22, 2008 André, Bedankt, dat spaart me veel moeite om deze te transformeren vanuit en pdf-bestand! Met nogmaals mijn welgemeende dank! Danny Quote Link to comment
Question
AvD
Niet zo gemakkelijk te vinden: wel heel wat als kleine zoekprograma's, maar geen lijsten.
Iemand?
4 answers to this question
Recommended Posts