Maloud Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 Hallo, Ik moet regelmatig een mailing verzorgen, indien iemand een email heeft stuur ik (uiteraard) een email, anders krijgt hij een "Wehkamp" brief. Dat gebeurt nu nog met de hand. Hoe kan ik een automatisering hiervan doen. Quote
0 Dr_Flash Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 niet zo moeilijk lijkt me. Is dit wat? Mailing.fp7 Quote
0 Maloud Posted February 15, 2006 Author Posted February 15, 2006 Ja, dat begint er op te lijken, maarrrrrr..... Hoe laat ik dit script in het gevonden bestand afwerken, dus selectie maken van iedereen in (bijvoorbeeld) Amsterdam en dan allemaal "automatisch" een email en anders een brief, zodat je machine een minuut of 10 aan het werk is zonder dat ik hoef te drukken op brief of emai. Maar toch alvast bedankt. Quote
Question
Maloud
Hallo,
Ik moet regelmatig een mailing verzorgen, indien iemand een email heeft stuur ik (uiteraard) een email, anders krijgt hij een "Wehkamp" brief.
Dat gebeurt nu nog met de hand.
Hoe kan ik een automatisering hiervan doen.
2 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.