madewi Posted February 17, 2006 Share Posted February 17, 2006 Zijn voorgrondmenu's (bv. rechtermuisknop op een invoerveld) aanpasbaar? En zoja, hoe kan je dit doen? Quote Link to comment
0 Dr_Flash Posted February 17, 2006 Share Posted February 17, 2006 Geen idee. Heb je een voorbeeld van wat je hiermee wilt en wat je precies niet voor elkaar krijgt? Je kunt hier ook .FP7 bestanden als attachment posten Quote Link to comment
0 madewi Posted February 17, 2006 Author Share Posted February 17, 2006 als je dit nu doet op bv. een tekstveld, dan geeft ie een aantal mogelijkheden die ik liever niet heb... mij storen ze hoegenaamd niet maar ik zou mijn gebruikers willen behoeden voor de overbodige, verwarrende mogelijkheden (en dan mag ik het gaan uitleggen) Quote Link to comment
0 madewi Posted February 17, 2006 Author Share Posted February 17, 2006 Nog iets meer uitleg misschien... ik wil die voorgrondmenu's promoten om een soort post-it-veld (in een portal een tekstveld) te gaan bewerken. Kleur, stijl en bepaalde invoegelementen (gebruiker, datum, tijd) vind ik handig en wil ik behouden. De rest mag eruit. Ik vermoed dat het niet kan... Maar wou het toch even in de groep gooien. Quote Link to comment
0 Dr_Flash Posted February 17, 2006 Share Posted February 17, 2006 Hmm in FM zelf kan dit niet nee. Maar volgens mij kan je met plugins wel een stuk verder komen Quote Link to comment
0 Mark Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 Context menus (rechter muisknop) kun je maken d.m.v. de plug-in MenuControl van Dacons. Meer informatie kun je vinden op: http://www.dacons.net/fmplugins/menucontrol/ Quote Link to comment
0 SuperWimmie Posted February 20, 2006 Share Posted February 20, 2006 Binnen FM8 zijn ze deels aanpasbaar. Deels, want je kan ze niet vrij programmeren, maar ze lopen mee in de aanwezige menukeuzes die bovenin het programma bekend zijn. Quote Link to comment
Question
madewi
Zijn voorgrondmenu's (bv. rechtermuisknop op een invoerveld) aanpasbaar? En zoja, hoe kan je dit doen?
6 answers to this question
Recommended Posts