elie lagrain Posted March 5, 2006 Posted March 5, 2006 Backuppen naar een extern volume doet deze software blijkbaar niet, niettegenstaande via een correcte pathname naar dat extern volume. Volgens de handleiding zou het wel kunnen... Iemand ervaring of een alternatief? Quote
0 WJ Posted March 6, 2006 Posted March 6, 2006 Wordt erg afgeraden om direct naar een externe schijf te back-uppen. beter gewoon backuppen op lokale schijf vervolgens met een schedule bestanden kopieren naar externe loc. gr, wj Quote
0 miltenb Posted March 6, 2006 Posted March 6, 2006 Is in FMS 7v3 verholpen volgens mij. Ik heb in ieder geval nergens last van. Stel het 5 min. geleden nog in bij een klant. Joost Quote
0 WJ Posted March 6, 2006 Posted March 6, 2006 Letterlijk: It is recommended that when selecting a locatoin to back up your files, you always choose a local drive. Dit om een aantal redenen, ga ik nu niet opsommen. in cases where you need more storage or want your files backed up on different redundant hardware, you shoud "backup the backup" rather rhan the live files. Snel terug naar de klant Groet, WJ Quote
0 elie lagrain Posted March 6, 2006 Author Posted March 6, 2006 Was inderdaad met de FMS 7.0 duidelijk mogelijk en dus geen probleem. Met server versie 8.0 blijkbaar (voorlopig?) niet meer. Goed om weten. Quote
0 WJ Posted March 6, 2006 Posted March 6, 2006 Was inderdaad met de FMS 7.0 duidelijk mogelijk en dus geen probleem. Met server versie 8.0 blijkbaar (voorlopig?) niet meer. Goed om weten. Dag elie, Dat iets mogelijk is wil niet zeggen dat het geen problemen kan opleveren wil niet vervelend zijn maarja. Je verliest bovendien veel snelheid. Quote
Question
elie lagrain
Backuppen naar een extern volume doet deze software blijkbaar niet, niettegenstaande via een correcte pathname naar dat extern volume.
Volgens de handleiding zou het wel kunnen...
Iemand ervaring of een alternatief?
5 answers to this question
Recommended Posts