de.bitter Posted March 6, 2006 Posted March 6, 2006 Ik heb een loop maar wil dat deze stopt naar het aantal keren dat ik in een veld heb ingevuld. Dus als ik in dat veld het getal 6 heb staan dan wil ik dat de loop stop naar 6 x. Quote
0 AvD Posted March 6, 2006 Posted March 6, 2006 De goeie ouwe methode doet het nog altijd: een global die je tijdens elke loop-gang vult met zichzelf plus één. En dus een stop wanneer die global gelijk is aan dat veld waarin je die zes had staan. Quote
0 Quint Posted March 6, 2006 Posted March 6, 2006 en in 8 kan je ook gebruik maken van variabelen (back to basic) Quote
0 de.bitter Posted March 7, 2006 Author Posted March 7, 2006 Ben er al uit, was er zelf al achter gekomen met dat global veld. In elk geval toch bedankt Quote
Question
de.bitter
Ik heb een loop maar wil dat deze stopt naar het aantal keren dat ik in een veld heb ingevuld. Dus als ik in dat veld het getal 6 heb staan dan wil ik dat de loop stop naar 6 x.
3 answers to this question
Recommended Posts