Rik Posted March 27, 2006 Share Posted March 27, 2006 Ik gebruik sinds kort FM server 8 en FM pro 8 adv. Om een database te openen moet ik FM Pro8 opstarten en via Open Remote de gewenste database kiezen. Kan dit ook via een snelkoppeling op mijn win XP bureaublad ? Voor lokale bestanden is dit geen probleem, maar voor serverbestanden (via open remote) lukt dit niet. dank bij voorbaat. Quote Link to comment
0 rmw Posted March 27, 2006 Share Posted March 27, 2006 Had je hier al gekeken? rmw Quote Link to comment
0 SuperWimmie Posted March 27, 2006 Share Posted March 27, 2006 Wat je ook kan doen (staat volgens mij niet in het bovengenoemde draadje) is een FM7 bestand op jouw buroblad plaatsen, met daarin een klein scriptje dat het remote bestandje opent. Het script is automatisch te starten bij het opstarten van het bestandje, dus zou het verder volledig automatisch moeten gaan. Quote Link to comment
0 Rik Posted March 27, 2006 Author Share Posted March 27, 2006 Probleem opgelost , met volgende code in de snelkoppeling lukt het perfect : fmp7://servernaam/bestandsnaam dank voor de snelle reactie. Quote Link to comment
Question
Rik
Ik gebruik sinds kort FM server 8 en FM pro 8 adv.
Om een database te openen moet ik FM Pro8 opstarten en via Open Remote de gewenste database kiezen.
Kan dit ook via een snelkoppeling op mijn win XP bureaublad ?
Voor lokale bestanden is dit geen probleem, maar voor serverbestanden (via open remote) lukt dit niet.
dank bij voorbaat.
3 answers to this question
Recommended Posts