Ga naar inhoud
  • 0

Magnetisch


de.bitter

Vraag

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb je al eens de zoekfunctie gebruikt binnen dit forum. Zoeken naar 'etiketten' levert alvast een heleboel (nuttige) resultaten op.

 

Mijn ervaring is dat je best één van de de standaard ingebouwde etiketten gebruikt: Avery of Zweckform. Wanneer je zelf de afmetingen probeert in te stellen komt het zelden of nooit goed.

Link naar reactie
  • 0

Ik neem aan dat je in cm/inch je maat opgeeft en niet in pixels.

 

Zo ja, dan is wat jij ervaart het verschil tussen pixels en cm/inch.

 

Een layout deel in FM is altijd een heel aantal pixels groot.

Als je in cm of inch een aantal ingeeft dat niet in een heel aantal pixels is uit te drukken, zal FM het aanpassen naar het dichtsbijzijnde aantal.

 

De kans dat je dit kan uitschakelen is dus niet zo erg groot. :(

 

Zoals edc al zegt: gebruik standaard maten.

 

rmw

Link naar reactie
  • 0
Mijn ervaring is dat je best één van de de standaard ingebouwde etiketten gebruikt: Avery of Zweckform. Wanneer je zelf de afmetingen probeert in te stellen komt het zelden of nooit goed.

 

Net zoals edc en rmw kan ik dit alleen maar bevestigen, "drie maal is scheepsrecht", niet waar?

 

Met de standaardformaten vrijwel nooit problemen, maar wanneer je zelf formaten gaat invoeren loopt het meestal verkeerd af :cry:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...