Ga naar inhoud
  • 0

exporteren als htm


dave.vanderveke

Vraag

hey

 

Ik heb een db in fm8 adv.

Er zijn 10 tabellen...

elke tabel is voor een jaartal... vb 1980 of 1990

elke reord heeft een nr => 1980 001, 1980 002

elke record heeft een foto (container )

relke ecord heeft een status (tekst)

elkeeen eigenschap (tekst)

 

Nu wil ik dit exporteren naar htm.. hij doet alles... maar niet de container.

Bedoeling is dat er op de website een pagina komt met dezelfde gegevens en dus ook een foto...

dus heb ik alle foto's op de c gezet in dezelfde mappen als de tabellen verdeeld zijn... nu is de foto een calculatie naar een pad op de c schjf met als export een container...

maar ook dit kan hij niet exporteren....

bedoeling is dat fm via een script deze gegevens kan exporteren... en dat het dan via wsftp geupload kan worden... Ik dacht nu dat als hij een relatief pad kan hebben (niet de c schijf) dit misschien kon exporteren (dus niet de foto maar wel het pad)

als ik dan de foto zelf upload... dat de htm pagina dan zelf de foto van de server haalt ipv de naam (omdat hij dan wel al het pad heeft...

Link naar reactie

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

oe ik heb onlansg al een topic hierover gedaan... men bericht moest daarin dus !

 

maar daar was het volgende antwoord

miltenb

 

Geregistreerd op: 23-8-2002

Berichten: 70

Woonplaats: Utrecht

Geplaatst: Di, 06 Sep 2005 16:40

 

 

verduidelijking....

 

Je zet de foto's in een externe map en in het filemaker bestand, maak je een veld met het pad van lokatie van het plaatje.

 

Ik heb er niet zo heel veel ervaring mee, maar volgens mij heb ik dat wel eens werkend gehad in het verleden.

 

ik dacht dus dat ik dat gedaan heb maar werkt niet volledig...

foto's zichtbaar in fm maar niet in htm

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...