rickel Posted May 22, 2006 Share Posted May 22, 2006 Om een of ander reden krijg ik geen bestanden zichtbaar onder FileMaker 5.5 Server. Heb de bestanden opnieuw gerecovered. Geen resultaat. Ook geeft de server een melding dat FMP 5.5 server geen temp files aanmaken on system disk? Wie (her)kent dit probleem en heeft een oplossing? Quote Link to comment
0 Yves Posted May 22, 2006 Share Posted May 22, 2006 Rickel, wil je je situatie iets ruimer schetsen : Eerste installatie? Wat ging vooraf? FM netwerk geactiveerd? Quote Link to comment
0 Koen Van Hulle Posted May 22, 2006 Share Posted May 22, 2006 Heeft de FileMaker Server genoeg rechten op de FileMaker bestanden? Koen Quote Link to comment
0 rickel Posted May 22, 2006 Author Share Posted May 22, 2006 Extra toelichting 75 FM bestanden (heb ik pref.. aangepast naar 100) Oude situatie : G4 met systeem 9.1 Filemaker server 5.5 Geen enkel probleem Nieuwe situatie : Xserver met systeem 10.4.6 Filemaker server 5.5 (staat op dezelfde CD) Wat heb ik gedaan, met FireWire HD bestanden van oude server op nieuwe server gezet dezelfde map als waar server software staat als ik dan server opstart zie ik op de client kant de bestanden wel en sommige kan ik openen maar een aantal geven de melding dat ze de tempory file niet kunnen schrijven of gelockt is. Als ik deze bestanden recover met versie Filemaker 5.5 of versie 6 dan zijn ze helemaal niet meer zichtbaar aan de client kant. wat doe ik verkeerd ? Quote Link to comment
0 Yves Posted May 23, 2006 Share Posted May 23, 2006 Bekijk eens de informatie van een bestand dat wèl werkt en vergelijk met een "onbereikbaar" bestand. Wellicht heeft deze laatste minder privileges. (UNIX-niveau) Neem dan de privileges van het werkend bestand over en probeer eens... Quote Link to comment
Question
rickel
Om een of ander reden krijg ik geen bestanden zichtbaar onder FileMaker 5.5 Server. Heb de bestanden opnieuw gerecovered. Geen resultaat.
Ook geeft de server een melding dat FMP 5.5 server geen temp files aanmaken on system disk? Wie (her)kent dit probleem en heeft een oplossing?
5 answers to this question
Recommended Posts