klinck kris Posted January 14, 2003 Posted January 14, 2003 Hallo Ik ben op zoek naar een thermische printer voor het printen van etiketten vanuit filemaker pro 4.0 op een mac toestel.Kan mij hier iemand informatie over geven. MVG Kris Quote
0 dirk Posted January 14, 2003 Posted January 14, 2003 Kijk eens bij : http://www.dymo.com/ ... ik gebruik hun laberlwriter 330 Turbo kost momenteel Inclusief BTW : 283,14 EUR + 2 EUR (recupel) (bij Plusware) Is rechtstreeks te gebruiken vanuit Filemaker en werkt zelfs redelijk vlot. Dit ding is natuurlijk minder solide als die thermische printers van Epson enz. maar tot nu toe was in die hoek maar weinig compatibiliteit met Mac. dirk ps. nog niet uitgeprobeerd onder OsX , maar er bestaan reeds drivers voor Quote
0 AvD Posted January 14, 2003 Posted January 14, 2003 In Antwerpen kan CAPP u vermoedelijk helpen: marc.degroux@capp.be. Quote
Question
klinck kris
Hallo
Ik ben op zoek naar een thermische printer voor het printen van etiketten vanuit filemaker pro 4.0 op een mac toestel.Kan mij hier iemand informatie over geven.
MVG
Kris
2 answers to this question
Recommended Posts