Jump to content
  • 0

login in een url verwerken

plato

Question

Posted

ik heb een databank via IWP beschikbaar gesteld op het web.

nu wil ik graag de personen die toegang hebben een email sturen waarin een url zit die naar de website verwijst. Maar in die URL zou ik graag het paswoord van de gebruiker verwerken opdat hij niet nogmaals moet inloggen, maar bij het klikken rechtstreeks ingelogd is en zijn data te zien krijgt.

en nu de vraag : hoe moet ik dat doen ?

alvast bedankt

7 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Dit zal niet lukken. Het is een POST formulier.

Daarnaast geeft het formulier ook de naam van de databank niet mee. FileMaker stockeert de naam van de databank op in een sessie variabele.

Deze sessie wordt aangemaakt op het moment je de Url "http://127.0.0.1/fmi/iwp/cgi?-db=DATABASENAAM&-startsession" uitvoert.

Dus mission impossible.

Koen

• 0
Posted

In een vorige post (post van ma 29 mei...Inloggen op het web) kreeg ik eigenlijk geen antwoord meer.... daarom probeer ik het hier nog maar eens... is het met FmPro8(Mac) op IWP mogelijk als 'guest' automatisch in te loggen .... zonder het Filemaker inlogscherm te moeten passeren dus!?

• 0
Posted

s het met FmPro8(Mac) op IWP mogelijk als 'guest' automatisch in te loggen .... zonder het Filemaker inlogscherm te moeten passeren dus!?

Ja kan.

Als je de guest alleen toegang geeft via IWP. Logt ie automatisch in als guest.

Groeten,

WJ