Jump to content
  • 0

geen boekhouding maar?

pjotter

Question

Onze vereniging heeft 6 rekeningen van diverse banken. Nu heb ik voor die 6 rekeningen 6 tabellen gemaakt waarin de download geimporteerd kan worden. Op die manier is een overzicht van debet en credit per rekening en terug zoeken vrij simpel te realiseren. Later is er aan toegevoegd dat men per boeking ook een kostenpost kan toekennen. Men wil nu echter ook de kosten posten samen voegen en overzichten printen. Dus kostenpost 4000 van tabel 1 en die van tabel 2 enz onder elkaar zodat ook de totalen van die 6 rekeningen per kostenpost overzichtelijk zijn. Hoe kan ik nu het beste die 6 tabellen simpel koppelen of kan ik beter die tabellen opnieuw opzetten. (zit ik nu aan te denken). Ik wil niet te ver gaan want dan kan ik beter gaan werken met dboek van macfan.

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Ik heb het nog anders gedaan nu, Alle tabellen gewoon geimporteerd in een nieuwe tabel en vervolgens met aangepaste scrips de download statements importeren. Voordeel is dat op basis van de gevonden bedragen meteen kostenposten worden geplaatst bij overeenkomstige bedragen. Bedankt voor de oplossing die pas ik toe bij de tabellen van vorig jaar.