Ga naar inhoud
  • 0

geen boekhouding maar?

pjotter

Vraag

Geplaatst:

Onze vereniging heeft 6 rekeningen van diverse banken. Nu heb ik voor die 6 rekeningen 6 tabellen gemaakt waarin de download geimporteerd kan worden. Op die manier is een overzicht van debet en credit per rekening en terug zoeken vrij simpel te realiseren. Later is er aan toegevoegd dat men per boeking ook een kostenpost kan toekennen. Men wil nu echter ook de kosten posten samen voegen en overzichten printen. Dus kostenpost 4000 van tabel 1 en die van tabel 2 enz onder elkaar zodat ook de totalen van die 6 rekeningen per kostenpost overzichtelijk zijn. Hoe kan ik nu het beste die 6 tabellen simpel koppelen of kan ik beter die tabellen opnieuw opzetten. (zit ik nu aan te denken). Ik wil niet te ver gaan want dan kan ik beter gaan werken met dboek van macfan.

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst:

of je maakt een nieuwe tabel waarin je op basis van de kostenpost een relatie naar de 6 rekeningtabellen legt en met de som() functie totalen gaat bepalen

HTH

rmw

• 0
Geplaatst:

Ik heb het nog anders gedaan nu, Alle tabellen gewoon geimporteerd in een nieuwe tabel en vervolgens met aangepaste scrips de download statements importeren. Voordeel is dat op basis van de gevonden bedragen meteen kostenposten worden geplaatst bij overeenkomstige bedragen. Bedankt voor de oplossing die pas ik toe bij de tabellen van vorig jaar.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...