Ga naar inhoud
  • 0

.pdf naar Word naar Filemaker

Rob26

Vraag

Geplaatst:

Voor het aanmaken van een gigantische prijslijst ben ik bezig om allerlei, meestal .pdf's te vertalen naar Word. Dat gaat prima. Van Word zou ik naar Excel moeten, maar dat lukt niet. Of is er een andere mogelijkheid om naar Filemaker te komen ? Wie weet raad ? Groeten, Rob

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst:

Vanuit pdf rechtstreeks naar Excel? Kan dat? Dat zou mooi zijn.

Wat ik nu doe : Vanuit pdf met Trapeze naar Word (.txt met line breaks). Dan naar Excel (.xls); vervolgens naar Filemaker. Feilloos maar belachelijk eigenlijk.

Het grootste probleem is dat Trapeze geen grafische toestanden accepteert, alleen tekst.

Bedankt voor het meedenken, groet, Rob

• 0
Geplaatst:
Wat ik nu doe : Vanuit pdf met Trapeze naar Word (.txt met line breaks). Dan naar Excel (.xls); vervolgens naar Filemaker

Filemaker kan toch ook .txt bestanden aan?

Of maak je in Excel nog een kolom verdeling?

Ik huiver altijd om het via Excel te laten lopen, omdat die niet met zijn vingers van de gegevens af kan blijven (voorloop-nullen, tekst naar getal e.d.).

rmw

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...