Jump to content
  • 0

Email en selectievakjes

Maloud

Question

Zoals een aantal wel weten werk ik in een garagebedrijf.

Als ik een email ter bevestiging van een afspraak stuur heb ik een aantal "standaard teksten" zoals neem uw servicepaspoort mee.

Met knippen en plakken zet ik dit in het veld AFSPRAAK. Door middel van een script met o.a. tennaamstelling etc verwijs ik naar het veld AFSPRAAK, waar dan de "leesbare tekst" voor de klant komt te staan.

Is het ook mogelijk om deze teksten door middel van een selectierondje te selecteren waardoor (uitsluitend) de aangevinkte selectie ook opgenomen wordt in de email en zo ja, hoe zou dat moeten ??

Bij voorbaat dank.

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Per PB had ik rmw een berichtje gestuurd met mijn dank. Terecht merkte hij op:

Da's duidelijk!

Graag gedaan.

Hecht je het draadje op het forum nog wel af? Nu vragen lezers zich misschien af of ze nog een oplossing moeten bedenken, omdat je niet hebt laten weten of het inderdaad 'zo iets' moest zijn.

rmw

rmw heeft een bijna pasklare oplossing aangeleverd. Om dit in de bestaande applicatie te "monteren" was nog een leuk werkje, maar het werkt en boven verwachting. Vandaag de eerste klanten ermee gemaild.