Ga naar inhoud
  • 0

Lijst weergeven naargelang gekozen optie


dave.vanderveke

Vraag

Geplaatst:

Ik heb zowel voor mijn projecten als voor men overeenkomsten een todo gemaakt. (zelfde tabel todo maar het ene is een projecttodo en andere overeenkomsttodo)

nu heb ik een rapportering gemaakt waar ik vb een project kan aanduiden... en dan geeft hij een lijst met alle todo's van dit project...

 

nu wil ik hetzelfde voor men overeenkomsten maar dit blijkt niet te werken...

 

kan iemand me zeggen wat mijn fout is?

 

Het liefst van al zou ik eerst een project willen aanduiden.....en dan in het veld eronder waar ik kan kiezen uit alle overeenkomsten die aan dit project hangen....

 

Eventueel in de rapporteringslayout een keuze tussen projecttodo's of overeenkomsttodo's? zodat ik alle overeenkomsten van vb project A kan opvragen, of alle todo's van project A (en niet de overeenkomsttodo's)

 

het bestand staat op

http://users.telenet.be/dave.vanderveken/Test.fp7

0 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Er zijn nog geen antwoorden gegeven op deze vraag.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...