dave.vanderveke Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 ik heb een tabel projecten en een tabel overeenkomsten als ik een overeenkomst maak heb ik een dropdown met de valuelist projecten... in de tabel projecten heb ik ook een keuzeveld actie ja en nee.. nu zou ik graag bij de dropdown in overeenkomst enkel de actieve projecten laten zien... hoe moet ik dit doen ?? Quote Link to comment
0 rmw Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 een berekend veld maken in projecten dat de projectcode bevat als het een actief project is en dat vervolgens gebruiken in je waardelijst of je waardelijst afhankelijk maken van een relatie die vanuit de overeenkomsten alleen de actieve projecten ziet rmw Quote Link to comment
0 dave.vanderveke Posted October 13, 2006 Author Share Posted October 13, 2006 bedankt je eerste optie werkt perfect met een case funtie Quote Link to comment
0 Guido Posted October 13, 2006 Share Posted October 13, 2006 bedankt je eerste optie werkt perfect met een case funtie ook gewon met if hoor Quote Link to comment
Question
dave.vanderveke
ik heb een tabel projecten en een tabel overeenkomsten
als ik een overeenkomst maak heb ik een dropdown met de valuelist projecten...
in de tabel projecten heb ik ook een keuzeveld actie ja en nee..
nu zou ik graag bij de dropdown in overeenkomst enkel de actieve projecten laten zien... hoe moet ik dit doen ??
3 answers to this question
Recommended Posts