korstjens Posted October 23, 2006 Share Posted October 23, 2006 Voor het amerikaanse bedrijf waar ik (als enige) in europa voor werk, werk ik met een engelstalige versie van FM 8.5 Advanced. Is daar ook een "language pack" voor de Nederlandse taal voor beschikbaar? Zo ja,... wie kan mij daar aan helpen? Aart Quote Link to comment
0 Luc De Groote Posted October 26, 2006 Share Posted October 26, 2006 Op het gevaar af van, ofwel de vraag niet begrepen te hebben, ofwel zeer simplistisch te denken; je gaat naar "Edit"-> Preferences -> General en daar (bijna helemaal onderaan) kies je User Interface: Nederlands ??? Quote Link to comment
0 korstjens Posted October 26, 2006 Author Share Posted October 26, 2006 Ik vind daar alleen de keuzemogelijkheid tussen Engels, Frans, Duits, Italiaans en Zweeds. Geen Nederlands daar te vinden helaas. Aart Quote Link to comment
0 Luc De Groote Posted October 26, 2006 Share Posted October 26, 2006 Ik heb nochtans ook een Engelse versie (maar dan wel in België aangekocht) en daar staat Nederlands wél bij. Ik weet niet of het heiligschennis zou zijn om je die module te bezorgen aangezien je (naar ik vermoed) wel over een officiële versie beschikt van FM ? In het vervolg FM misschien toch beter aankopen in Nederland om het probleem niet meer te hebben. Quote Link to comment
0 burggraaf Posted October 26, 2006 Share Posted October 26, 2006 Mmm... Die van mij kent alleen maar Engels... (en is in Nederland aangeschaft)... Quote Link to comment
0 korstjens Posted October 26, 2006 Author Share Posted October 26, 2006 Nee,.... niet in Nederland aangeschaft. Via mijn Amerikaanse opdrachtgever waarvoor ik in Europa de Europese database bijwerk. Ik weet ook niet of er überhaupt wel een Nederlands "language pack" is, maar ik zou dat als het er wel is graag ergens vandaan downloaden. Aart Quote Link to comment
0 Luc De Groote Posted October 26, 2006 Share Posted October 26, 2006 http://www.filemaker.com/support/language_packs.html dit is voor FM 7 maar ik vermoed dat iets dergelijks bestaat voor FM 8 Even "googelen" ! Quote Link to comment
0 korstjens Posted October 26, 2006 Author Share Posted October 26, 2006 Met "googelen" kom ik helaas niet verder. Pakket is mij door mijn opdrachtgever vanuit USA aangeleverd compleet op laptop. en voor die ene persoon in Europa gaan ze daar aan de andere kant van de plas die moeite niet doen. Ik moet maar voldoende Engels leren vinden ze. Dus als iemand mij de losse Nederlandse module kan aanleveren, dan hou ik me aanbevolen. Aart Quote Link to comment
Question
korstjens
Voor het amerikaanse bedrijf waar ik (als enige) in europa voor werk, werk ik met een engelstalige versie van FM 8.5 Advanced. Is daar ook een "language pack" voor de Nederlandse taal voor beschikbaar? Zo ja,... wie kan mij daar aan helpen?
Aart
7 answers to this question
Recommended Posts