ddrklav Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Zoals je weet "springt" een dropdown naar de meest passende lijn naarmate je karakters intypt. Als je te lang wacht nadat je een paar karakters getypt hebt, springt de dropdown naar het karakter dat je vervolgens typt. Hoe kan je de pauze die tussen 2 toetsaanslagen bepalen ? Ik weet dat er bijvoorbeeld voor Foxpro een system variabele bestaat _INCSEEK waarmee je dit kan bepalen. Bestaat er nu ook zo'n variabele voor Filemaker ? Of is er een andere manier waarmee je dit kan doen ? Quote Link to comment
0 AvD Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 Ik denk niet dat dat standaard in FileMaker inzit. Het is te vergelijken met de 400 milliseconden die verlopen eer een tooltip verschijnt. Daar is, bij mijn weten althans, ook niets aan te veranderen binnen FileMaker. Quote Link to comment
Question
ddrklav
Zoals je weet "springt" een dropdown naar de meest passende lijn naarmate je karakters intypt.
Als je te lang wacht nadat je een paar karakters getypt hebt, springt de dropdown naar het karakter dat je vervolgens typt.
Hoe kan je de pauze die tussen 2 toetsaanslagen bepalen ?
Ik weet dat er bijvoorbeeld voor Foxpro een system variabele bestaat _INCSEEK waarmee je dit kan bepalen.
Bestaat er nu ook zo'n variabele voor Filemaker ?
Of is er een andere manier waarmee je dit kan doen ?
1 answer to this question
Recommended Posts