Jump to content
  • 0

Relaties en portalen

jodelco

Question

Ik zit in de knoei met een aantal portalen en hun bijbehorende relaties.

In bijgevoegd voorbeeld zou ik graag per leerling een aantal attitudes selecteren die in een eerste portaal staan opgelijst. Hiertoe kruis je het veld geselecteerd aan en via een script had ik graag de aangekruiste records in een tweede portaal gezien. Het script schrijft wel enkele gegevens in een nieuwe tabel, doch enkele gegevens ontbreken.

Wellicht zit de fout in de bijbehorende relaties.

Graag even jullie medewerking.

Attitudes.zip

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Het AttitudeID, AttitudeDetailID en de gekozen attitudes worden correct in de gerelateerde tabel toegevoegd. So far, so good...

De andere nodige ID's: KlasID, LlnID en PeriodeID blijven leeg. Voer ik ze manueel in, zie ik de correcte gegevens in het portaal staan.

Vandaar dat ik denk dat het in de aangebrachte relaties mank loopt.

Op voorhand bedankt indien u mijn voorbeeldje even wilt inkijken.

• 0

Ik heb een 'bijna' zelfde opstelling voor mijn studenten.

Links heb ik de portal met wat voor jou de attitudes zijn, en rechts een portal met 'toegewezen attitudes'.

Via scripts kan ik een 'attitude' overbrengen van de linker portal naar de rechter.

Is het iets in die aard dat je wil bereiken ¿

• 0

Reyna heeft iets voor je in mekaar gestoken.

Ik heb enkel vluchtig de werking bekeken. Er zijn geen controles ingebouwd en alles is voor uitbreiding vatbaar wil je iets degelijks hebben.

Er is geen navigatie en andere zaken voorzien.

Door taalverschillen (zij verstaat geen Nederlands), zijn er misschien enkele relaties van je origineel bestand om zeep geholpen. :oops:

Om gemakkelijker te werken heeft ze een aantal velden bijgemaakt (zn_ aanduiding) die misschien al bestaan.

Het geheel is om je een idee te geven.

temp.fp7