clarify9 Geplaatst: 14 januari 2007 Geplaatst: 14 januari 2007 Hoi ik heb een database met twee tabellen, één hoofdtabel, en één subtabel. *** ZIE BIJLAGE Via de lay-out hoofdtabel, is het mogelijk de subtabel in te vullen. Het portaal bestaat uit twee velden. "Nr" en "Calculatie". Mij vraag is over het veld "Calculatie", dit veld heeft als resultaat de som van het veld "basis van de berekening" in de hoofdtabel + het getal 5. Bij de eerste invoer van een portaal nr. wordt de berekening netjes uitgevoerd, echter als het basis getal wijzigd, wijzigd de calculatie niet mee. Vraag: Hoe los ik dit op? Welke techniek kan ik hier het beste voor gebruiken?? THanks, c9!! Hoe calculatie portaal.fp7 Quote
0 JeanWM Geplaatst: 14 januari 2007 Geplaatst: 14 januari 2007 Gebruik geen auto-enter calculatie. Quote
0 clarify9 Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Geplaatst: 14 januari 2007 Bedankt Jean! En weer wat geleerd!! c9 Quote
Vraag
clarify9
Hoi ik heb een database met twee tabellen, één hoofdtabel, en één subtabel.
*** ZIE BIJLAGE
Via de lay-out hoofdtabel, is het mogelijk de subtabel in te vullen.
Het portaal bestaat uit twee velden. "Nr" en "Calculatie".
Mij vraag is over het veld "Calculatie", dit veld heeft als resultaat de som van het veld "basis van de berekening" in de hoofdtabel + het getal 5.
Bij de eerste invoer van een portaal nr. wordt de berekening netjes uitgevoerd, echter als het basis getal wijzigd, wijzigd de calculatie niet mee.
Vraag: Hoe los ik dit op? Welke techniek kan ik hier het beste voor gebruiken??
THanks,
c9!!
Hoe calculatie portaal.fp7
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.