Ruben Winters Posted March 7, 2007 Posted March 7, 2007 Hoi, Ik heb een applicatie gemaakt, en zou ze graag eens door jullie laten testen. Het is een facturatie/agenda/stockbeheer programma bedoelt voor een garagist, dus ook afgestemd voor gebruik met wagens, km-standen enz ... Wie interesse heeft mag doen wat hij wil, maar liefst niet teveel wissen offertes, klanten, facturen, producten, to-do's aanmaken En moest er iemand een bug tegenkomen, mag hij hem altijd melden natuurlijk! Wie interesse heeft, pb me even, en ik stuur je een login (toegang via fm-server) Quote
0 rigo Posted March 20, 2007 Posted March 20, 2007 Hoi Ruben, Ik wil er best even naar kijken. Gr. Rigo xyz@abc.nl Quote
0 Ruben Winters Posted March 20, 2007 Author Posted March 20, 2007 Hoi Ruben, Ik wil er best even naar kijken. Gr. Rigo Hoi Rigo, ik heb je gemaild. Ik zou wel je emailadres uit je post halen. Anders kon je binnenkort wel eens ge-spamd worden! Quote
0 Maloud Posted March 20, 2007 Posted March 20, 2007 Ik wil er ook best eens naar kijken, ik werk bij een garagbedrijf, dus denk enige kennis van het vak te hebben. Ik had je ook al een PB gestuurd maar tot op heden nog geen reactie gehad. Louis Dörr - After Sales Manager bij Autobosma - www.autobosma.nl louis_dorr@orange.nl Quote
0 Freaky Posted March 22, 2007 Posted March 22, 2007 heb de gegevens ontvangen maar wat bedoel je eigenlijk met : maak een verbinding vanop afstand ? is dit via VPN of iets dergelijks ? Quote
0 Ruben Winters Posted March 22, 2007 Author Posted March 22, 2007 heb de gegevens ontvangen maar wat bedoel je eigenlijk met : maak een verbinding vanop afstand ? is dit via VPN of iets dergelijks ? Nee hoor, in FileMaker zelf. Bestand -> openen op afstand Quote
Question
Ruben Winters
Hoi,
Ik heb een applicatie gemaakt, en zou
ze graag eens door jullie laten testen.
Het is een facturatie/agenda/stockbeheer programma
bedoelt voor een garagist, dus ook afgestemd voor
gebruik met wagens, km-standen enz ...
Wie interesse heeft mag doen wat hij wil, maar liefst
niet teveel wissen
offertes, klanten, facturen, producten, to-do's aanmaken
En moest er iemand een bug tegenkomen, mag hij hem altijd melden