Ga naar inhoud
  • 0

Aangepast dialoog venster

GJ

Vraag

Geplaatst:

Ik heb in een script een dialoog venster opgenomen met twee knoppen: OK en Annuleren. Nu werkt alleen de knop OK, maar niet de knop Annuleren. Ik kan nergens iets vinden over hoe ik e.e.a. moet instellen. Volgens mij heb ik het ooit wel eens gedaan, maar kan het niet terugvinden. Wie helpt mij op weg?

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst:

Bedankt voor het duwtje in de goede richting. Het was nog even zoeken naar de nederlandse versie van de uitdrukking (= Get(KeuzeLaatsteBericht)), maar uiteindelijk toch geslaagd. Dank.

• 0
Geplaatst:

Sorry voor de hardnekkigheid waarmee ik de Engelstalige FileMaker blijf verdedigen tegenover dat hybriede on-Nederlands brouwsel dat zich baseert op een zelfuitgevonden "Nedarlands" dat al even kryptisch is als het Engels en dat zaken zoals Get gewoon onvertaald laat.

Lap, blij dat het er weer eens uit is.

Overigens is hier op het forum een uitstekende vertalende woordenlijst te downloaden, dank zij o.a. Dr. Flash, naar ik meen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...