TheMisfit Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 Ik heb volgend XSLT probleem waar ik zo stilaan zot van wordt: Afhankelijk van een global boolean variabele '$gastToegangToestaan' zet ik een tweede global '$MyResultSet' ofwel gelijk aan /fmrs:fmresultset (de normale resultset dus) ofwel gelijk aan document($queryVoorGastToegang) als ik daarna beginnende met naar mijn source van de webpagina ga kijken zie ik daarin de te verwachten resultset. FAQ’s /fmi/xml/cnt/data.gif?-db=dbase&-lay=FAQs_WEB&-recid=7&-field=LayoutIcoonInternet(1) een testvraag? een testantwoord. Maar een subset daarvan zoals geeft steeds de foutmelding org.apache.xpath.objects.XRTreeFrag HEEEEEElp! Quote Link to comment
0 TheMisfit Posted June 6, 2007 Author Share Posted June 6, 2007 Ik heb het probleem intussen kunnen herleiden tot het volgende: BLIJKT NIET HETZELFDE ALS: als je daarna namelijk het volgende doet Quote Link to comment
0 TheMisfit Posted June 6, 2007 Author Share Posted June 6, 2007 Ik heb het probleem intussen kunnen herleiden tot het volgende: BLIJKT NIET HETZELFDE ALS: als je daarna namelijk het volgende doet Quote Link to comment
0 Jeroen Aarts Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 Punt is dat XSLT niet zo flexibel is als een procedurele programmeertaal. Een Result tree fragment is eigenlijk niet meer dan een string waar je geen XPath kan op loslaten om elementen te vinden. Kan je als alternatief niet je $url variabele zélf variabel (!) maken in een keuzemechanisme, en dan telkens in je select attribute van je respectievelijke variabelen de document() functie te herbruiken, zoals in Quote Link to comment
0 TheMisfit Posted June 7, 2007 Author Share Posted June 7, 2007 Dit gaat natuurlijk maar in de mate dat al je input uit externe documenten komen... Gaat dat geen invloed hebben op de performantie als ik bijvoorbeeld 20 variabelen extern moet ophalen?? Quote Link to comment
Question
TheMisfit
Ik heb volgend XSLT probleem waar ik zo stilaan zot van wordt:
Afhankelijk van een global boolean variabele '$gastToegangToestaan'
zet ik een tweede global '$MyResultSet' ofwel gelijk aan
/fmrs:fmresultset (de normale resultset dus)
ofwel gelijk aan
document($queryVoorGastToegang)
als ik daarna beginnende met
naar mijn source van de webpagina ga kijken zie ik daarin de te verwachten resultset.
Maar een subset daarvan zoals
geeft steeds de foutmelding org.apache.xpath.objects.XRTreeFrag
HEEEEEElp!
4 answers to this question
Recommended Posts