Jump to content
  • 0

Vorig / Volgende recordbereik in Webviewer

PaVaRo

Question

Posted

Goededag,

Ik heb momenteel een bestand ook openstaan in de webviewer.

Alleen omdat de gebruikers van de webviewer geen FileMaker ervaring hebben wil ik het bestand verduidelijken met knopjes en het statuspaneel links in de viewer verbergen. Nou lukt dit allemaal wel. Alleen in de webviewer bij lijstweergave komen er zo'n 25 te voorschijn, vanuit de statuspaneel kan je op het boekje klikken 'vorig recordbereik' en 'volgend recordbereik'. Nu wil ik in het hoofdgedeelte van de weergave dit boekje na maken, hoe kan ik een script maken met de functie 'volgend recordbereik' en vorig recordbereik'. Ik vind deze functie namelijk niet terug...

Alvast bedankt !!

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Zo ga je 25 records vooruit:

Go to Record/Request/Page [No dialog; Get (RecordNumber) + 25]

In de scriptstep Go to Record/Request/Page 'by calculation' aanklikken, in het automatisch zich openende berekeningsvenster 'Get (RecordNumber) + 25' invullen. Niet vergeten 'perform without dialog' aan te vinken: in het 'normale' programma komt er anders een venstertje waarin je een nummer mag invullen. In IWP werkt het dan gewoonweg niet, omdat er niet zo'n venstertje komt.

Voor het achteruit 'scrollen' vervang je de + door een -

groet,

Durk

• 0
Posted
Zo ga je 25 records vooruit:

Go to Record/Request/Page [No dialog; Get (RecordNumber) + 25]

'Get (RecordNumber) + 25'

Ik ben er uit! Bedankt.....