pjotter Posted July 8, 2007 Share Posted July 8, 2007 Ik heb een gebruiker die alleen via IWP records mag toevoegen , dus niet editen. Ik denk dat de rechten goed stan maar hij blijft maar de mogelijkheid hebben om toch oude data aan te passen. Wat kan er fout staan? Quote Link to comment
0 pjotter Posted July 8, 2007 Author Share Posted July 8, 2007 Probleem doet zich alleen voor bij IWP als ik lokaal werk dan werkt het prima. Ik heb nog aangepast zoals bijgevoegd. Bij limited is de aanpassing dat men alleen kan aanpassen/toevoegen zolang het naam veld leeg is. Quote Link to comment
0 pjotter Posted July 8, 2007 Author Share Posted July 8, 2007 Te snel gereageerd blijkbaar Bij IWP is de knop edit niet aanwezig maar is de knop dupliceren actief. Dus een nieuw record (dupliceren )kan wel editen niet...... Quote Link to comment
Question
pjotter
Ik heb een gebruiker die alleen via IWP records mag toevoegen , dus niet editen. Ik denk dat de rechten goed stan maar hij blijft maar de mogelijkheid hebben om toch oude data aan te passen.
Wat kan er fout staan?
2 answers to this question
Recommended Posts