Bruno Geplaatst: 19 juli 2007 Geplaatst: 19 juli 2007 Ik dacht dat ik er weer was maar toch Ik heb 3 velden een tekst veld een numeriek veld een veld die de 2 combineert Het numeriek veld moet altijd 2 getallen na de komma weergeven Als er .2 wordt ingegeven moet er 0.20 komen. Het gaat meestal goed. Het gaat niet goed bij bvb. 10.1 Ik heb er even genoeg van. Misschien voor de mannen in den bouw ?? Misschien maak ik het weer te moeilijk ... combinatie.fp7 Quote
0 rmw Geplaatst: 19 juli 2007 Geplaatst: 19 juli 2007 Zoiets? Let ( [ xMaat = MaatHoog * 100 ; xLinks = Left ( xMaat ; Length ( xMaat ) - 2 ) ; xRechts = Right ( xMaat ; 2 ) ; xDecimaal = "," ] ; KleurGoed & "-" & xLinks & xDecimaal & xRechts ) rmw Quote
0 Bruno Geplaatst: 19 juli 2007 Auteur Geplaatst: 19 juli 2007 bijna. Het gaat nog mis als je .2 , .25, ... intikt m.a.w. als het eerste teken een . is (of een ,) Quote
0 Captain Haddock Geplaatst: 19 juli 2007 Geplaatst: 19 juli 2007 KleurGoed &"-"& Case(Int(MaatHoog=0);"0";GetAsText(Int(MaatHoog))) & "." & Middle(GetAsText( Round(MaatHoog-Int(MaatHoog);2))&"00";2;2) Quote
0 Bruno Geplaatst: 19 juli 2007 Auteur Geplaatst: 19 juli 2007 Merci, Captain Haddock en nog kort ook. Even tussen de musicals door een antwoord op het forum plaatsen. Goe bezig.... Quote
Vraag
Bruno
Ik dacht dat ik er weer was maar toch
Ik heb 3 velden
een tekst veld
een numeriek veld
een veld die de 2 combineert
Het numeriek veld moet altijd 2 getallen na de komma weergeven
Als er .2 wordt ingegeven moet er 0.20 komen.
Het gaat meestal goed. Het gaat niet goed bij bvb. 10.1
Ik heb er even genoeg van. Misschien voor de mannen in den bouw ??
Misschien maak ik het weer te moeilijk ...
combinatie.fp7
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.