Brunogeb Posted August 29, 2007 Posted August 29, 2007 Bij het verwijderen van testversies van runtimes krijg ik de foutmelding dat "FMStrs.dls" beveiligd is. Deze bestanden worden niet gevonden bij een "zoek" opdracht op de computer.... Wat is de oplossing? Quote
0 Yves Posted August 30, 2007 Posted August 30, 2007 Bij mij "verstoppen" die zich in de prullenmand. Quote
0 hbrendel Posted August 30, 2007 Posted August 30, 2007 Ik neem aan dat dit op de Mac is. Dit bestand staat in: .../Runtime.app/Contents/Resources/English.lproj/FMStrs.dls Waarbij 'Runtime' de naam heeft van je applicatie. Klik R op 'Runtime' en kies 'Toon pakketinhoud'. Daarna kun je er komen. Ikzelf heb in het bestand dat als basis dient voor elke runtime de beveiliging verwijderd. Dit heeft nog nooit een probleem opgeleverd. Ik heb de indruk (niet zeker) dat in versie 9 dit al standaard uit staat. Bovengenoemd basisbestand staat in: .../Applications/FileMaker Pro 9 Advanced/FMI Runtime Resources/Internal Runtime Libraries/Runtime.app/ Succes, Henk Quote
Question
Brunogeb
Bij het verwijderen van testversies van runtimes krijg ik de foutmelding dat "FMStrs.dls" beveiligd is. Deze bestanden worden niet gevonden bij een "zoek" opdracht op de computer....
Wat is de oplossing?
2 answers to this question
Recommended Posts