edc Posted September 4, 2007 Posted September 4, 2007 Situatie is als volgt. * laptop onder windows xp sp 2 met 2 users * Runtime gemaakt onder user 1 werkt perfect onder deze user 1 * Onder user 2 wil deze runtime echter niet opstarten. Heeft nog iemand al problemen gehad met runtimes die niet willen opstarten onder xp? Wat kan hiervan de oorzaak zijn??? Quote
0 edc Posted September 4, 2007 Author Posted September 4, 2007 Ik ben op beide accounts administrator Quote
0 hbrendel Posted September 4, 2007 Posted September 4, 2007 Probeer je ze misschien tegelijkertijd te openen? Quote
0 edc Posted September 5, 2007 Author Posted September 5, 2007 Absoluut niet, Ik laat de machine zelfs rebooten vooraleer ik met het ander account aanlog. BTW het betreft hier xp prof. Quote
0 Marlinda Posted September 5, 2007 Posted September 5, 2007 Ooit hetzelfde probleem gehad. Filemaker Pro ook bij user 2 installeren. Dan zou de runtime moeten werken. Quote
0 hbrendel Posted September 5, 2007 Posted September 5, 2007 @Marlinda Runtimes zijn bedoeld voor mensen die geen FM Pro hebben. @ edc Ja, dan weet ik het ook niet meer. Mij is wel opgevallen, dat het starten van runtimes onder Windows soms extreem lang duurt. Henk Quote
0 Marlinda Posted September 5, 2007 Posted September 5, 2007 @MarlindaRuntimes zijn bedoeld voor mensen die geen FM Pro hebben. Oeps @ edc Ja, dan weet ik het ook niet meer. Mij is wel opgevallen, dat het starten van runtimes onder Windows soms extreem lang duurt. Henk Quote
0 edc Posted September 6, 2007 Author Posted September 6, 2007 Probleem opgelost: Ik had in de map extensions de map 'English' verwijderd. Vreemd is wel dat het bij de ene account dan wel werkte en bij de andere niet. Misschien wel omdat op dat ene account ook filemaker pro geïnstalleerd stond. Filemaker had toch wel een foutmelding mogen geven dat hij de gepaste language file niet vond. Op die manier kun je er wel een tijdje achter zoeken. Quote
0 hbrendel Posted September 6, 2007 Posted September 6, 2007 Wat ik wel eens gedaan heb om de runtime iets kleiner te krijgen, is de map Dutch hernoemen in English (en de originele English verwijderd). Het werkte wel. Henk Quote
Question
edc
Situatie is als volgt.
* laptop onder windows xp sp 2 met 2 users
* Runtime gemaakt onder user 1 werkt perfect onder deze user 1
* Onder user 2 wil deze runtime echter niet opstarten.
Heeft nog iemand al problemen gehad met runtimes die niet willen opstarten onder xp?
Wat kan hiervan de oorzaak zijn???
9 answers to this question
Recommended Posts