lavino Posted September 25, 2007 Posted September 25, 2007 in een bestaande tabel staan reeds een aantal records. omdat ik de database verder wilde uitbreiden heb ik nog 3 andere tabellen gemaakt die met succes aan elkaar gekoppeld zijn en heb ook de relaties tussen de verschillende velden gelegd. totzover alles ok. ik zie echter niet de resultaten terug in de andere tabellen. de velden blijven leeg. komt dit omdat de records reeds gemaakt waren voordat de relaties gelegd zijn en komen de resultaten pas nadat ik nieuwe records aanmaak ? Quote
0 AvD Posted September 25, 2007 Posted September 25, 2007 Dat je niets te zien krijgt, wijst erop - helaas - dat wat je in je eerste paragraaf schrijft, niet juist is: niet "met succes" en evenmin "alles is OK" Je hebt een of meer fouten gemaakt, maar welke is met deze info niet te achterhalen. Je zal je bestanden moeten posten. PS Het antwoord op je laatste vraag is ontkennend: zodra een relatie gedefinieerd is, verschijnt alles wat aan die relatiedefinitie beantwoordt. Quote
0 lavino Posted September 26, 2007 Author Posted September 26, 2007 bedankt voor je reactie ik denk dat ik een of andere optie niet of uitgevinkt heb. zoek verder en laat het antwoord via het forum weten ben in ieder geval content, dat de bestaande records geen beletsel vormen om de gewenste resultaten in de andere tabellen te laten verschijnen nogmaals met dank Quote
Question
lavino
in een bestaande tabel staan reeds een aantal records.
omdat ik de database verder wilde uitbreiden heb ik nog 3 andere tabellen
gemaakt die met succes aan elkaar gekoppeld zijn en heb ook de relaties tussen de verschillende velden gelegd. totzover alles ok.
ik zie echter niet de resultaten terug in de andere tabellen. de velden blijven leeg.
komt dit omdat de records reeds gemaakt waren voordat de relaties gelegd zijn en komen de resultaten pas nadat ik nieuwe records aanmaak ?
2 answers to this question
Recommended Posts