Ga naar inhoud
  • 0

Bestand toevoegen container


gobbler

Vraag

Gisteren een klantensysteem gemaakt met container om laatste brief toe te voegen aan bestand: dit deed het perfect.

Vanmorgen bestand opgestart: kan geen bestanden toevoegen en uitdraaien als excel en pdf werkt ook niet meer.

Iemand een idee?

Heb al gezocht op het forum maar weet niet precies waar naar/welk zoekwoord

Link naar reactie

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
in het bestand zelf werkt het wel: ook als ik een voorbeeld bestand open dan kan ik geen files koppelen..

?

Je hebt het filemaker bestand met een container veld. Als je bestand invoeg dan komt dit er in te staan of is het een verwijzing? Bijgevoegd een voorbeeld met container bestand. Hier komt het bestand in te staan. Als je kiest bij importeren voor alleen verwijzing dan kun je het openen. Ik denk dat daar het probleem zit.

test.fp7

Link naar reactie
  • 0

Ik weet niet wat je met explorer en modzilla wlt maar het is een standaard voorbeeld bestand en ik kan er zo bestanden inzetten , exporteren, bekijken geen enkel probleem. Als je een HTML bestand er in zet ook dan wordt het keurig geopend met safari, modzilla of wat je maar wilt. Ik weet niet wat het probleem is bij mij werkt het prima? Nogmaals als je wilt openen vanuit het bestand dan bij importeren alleen de store reference gebruiken (links onderin bij importeren bestand. (zie help file))

Link naar reactie
  • 0

Ik ben bang dat ik niet duidelijk genoeg geweest ben.

Ik heb het bestand gemaakt en gedeelt via een server bij ons op het werk: inloggen via het ipadres en je kan het bestand gebruiken.

Nu werkte alles gisteren nog prima (ik kon aan een record in een container een bestand (doc/pdf) koppelen en daarna weer exporteren.

Alleen nu werkt dit niet meer.

heb al de firewall instellingen gecontroleerd en dergelijke.

 

Ik hoopte erop dat iemand dit ook al eens had meegemaakt en op een oplossing natuurlijk.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...