lavino Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 kan iemand mij zeggen hoe ik de huidige datum als veld kan gebruiken b.v. ik heb 100 records klaar met de huidige datum van 11 oktober 2007 als ik de database morgen wil gebruiken moet er op het veld "huidige datum" van alle 100 records 12 oktober 2007 verschijnen. bij appleworks kon je het berekeningsveld: ()nu gebruiken. bij fm kan ik dit niet terugvinden. wie weet raad Quote Link to comment
0 jmavanme Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 misschien omslachtig maaaaar..... Script maken Variabele instellen (huidige datum) en dan de veldinhoud vervangen. je zou t script met een plug in automatisch kunnen laten lopen of het script bij opstarten laten lopen. t kan misschien sneller maar deze moet werken dacht ik Quote Link to comment
0 AvD Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 Get(CurrentDate) en... unstored! Quote Link to comment
0 lavino Posted October 11, 2007 Author Share Posted October 11, 2007 bedankt werkt perfect met groet fred Quote Link to comment
Question
lavino
kan iemand mij zeggen hoe ik de huidige datum als veld kan gebruiken
b.v. ik heb 100 records klaar met de huidige datum van 11 oktober 2007
als ik de database morgen wil gebruiken moet er op het veld "huidige datum"
van alle 100 records 12 oktober 2007 verschijnen.
bij appleworks kon je het berekeningsveld: ()nu gebruiken. bij fm kan ik dit niet terugvinden.
wie weet raad
3 answers to this question
Recommended Posts