Zero55 Posted October 18, 2007 Posted October 18, 2007 beste allemaal, in bijgevoegd bestand wil ik de inhoud van het veld csv bewaren in een tekstbestand (txt). Is dat mogelijk, met behoud van opmaak ? csv.fp7 Quote
0 hbrendel Posted October 18, 2007 Posted October 18, 2007 Plaats de cursor in het veld. Kies daarna 'Edit' -> 'Export Field Contents...' Het resultaat is een 'platte tekst' document, dus opmaak wordt niet meegenomen. Quote
0 Zero55 Posted October 18, 2007 Author Posted October 18, 2007 ja inderdaad, zonder opmaak, de verschillende regels in het veld worden gewoon allemaal achter elkaar gezet, en dat is nu net niet de bedoeling. Ik zou een exacte copie van het veld csv willen zien in een txt-bestand. Quote
0 hbrendel Posted October 18, 2007 Posted October 18, 2007 Bij mij worden returns wel meegenomen naar het tekst-bestand. Misschien is er iets met de codering van de returns. Met welk programma (Win/Mac) open je het tekstbestand? Quote
0 Zero55 Posted October 19, 2007 Author Posted October 19, 2007 ik deed het open met Kladblok. heb nu eens geprobeerd met Wordpad en dat werkt wel naar behoren. Meer moet dat niet zijn. Bedankt voor de reacties ! Quote
Question
Zero55
beste allemaal,
in bijgevoegd bestand wil ik de inhoud van het veld csv bewaren in een tekstbestand (txt).
Is dat mogelijk, met behoud van opmaak ?
csv.fp7
4 answers to this question
Recommended Posts