kunst Posted October 29, 2007 Posted October 29, 2007 hallo iedereen ik ben een kunstenaar. Ik zou wel willen in FM 8,5 informatie bestaand maken. het is zo ingewikkeld kan iemand mij helpen. het gaat om als ik een expositie heb dat ik weet welke schilderijen geweest zijn en wie de nieuwe klant is: Projecten Klanten Schilderijen dat is het geen factuur of iets anders reageer aub Quote
0 BDK Posted October 29, 2007 Posted October 29, 2007 hallo kunst, je vraag is iets te algemeen en te veelomvattend voor een simpel antwoord. een beetje als: ik weet niets van zaken doen maar ik wil graag een multinationale onderneming beginnen, wie kan me vertellen hoe dat moet... groet, bdk Quote
0 Koen Van Hulle Posted October 29, 2007 Posted October 29, 2007 Op de FileMaker Pro 8.5 cd staat een mapje "Tutorial". (Bij de Engelse versie kan je die terugvinden in de map English Extras). De tutorial is een ideale gids om vertrouwd te geraken met FileMaker en enkele technieken die je zeker van pas kunnen komen. Zoek hier op het forum ook even naar de trefwoorden "behangpapierfase" of volg de thread op http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=3613. Koen Quote
0 AvD Posted October 29, 2007 Posted October 29, 2007 En... schrijf je in voor de confituursessie op 24 november. Daar ga je zeker mensen ontmoeten die je kunnen helpen! Klik hier maar! Quote
Question
kunst
hallo iedereen
ik ben een kunstenaar. Ik zou wel willen in FM 8,5 informatie bestaand maken. het is zo ingewikkeld kan iemand mij helpen. het gaat om als ik een expositie heb dat ik weet welke schilderijen geweest zijn en wie de nieuwe klant is:
Projecten
Klanten
Schilderijen
dat is het geen factuur of iets anders
reageer aub
3 answers to this question
Recommended Posts