PMI Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 Nu zou ik graag hetvolgende willen : Ik heb nu al in een containerveld een link kunnen leggen naar bv en "excel", "pdf" file etc.... Nu zou ik graag in datzelfde containerveld een tweede, derde, vierde, ..... link willen leggen naar ander "excel", "pdf"-files. Hoe doe ik dit ? Of moet ik telkens diverse containervelden aanmaken ? Quote Link to comment
0 AvD Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 Of moet ik telkens diverse containervelden aanmaken ? Ja. Quote Link to comment
0 PMI Posted November 6, 2007 Author Share Posted November 6, 2007 Of moet ik telkens diverse containervelden aanmaken ? Ja. André, Ik ben netterug uit Azie en kan je hierom bedanken. merci, José ps.: life ok ? Quote Link to comment
Question
PMI
Nu zou ik graag hetvolgende willen :
Ik heb nu al in een containerveld een link kunnen leggen naar bv en "excel", "pdf" file etc....
Nu zou ik graag in datzelfde containerveld een tweede, derde, vierde, ..... link willen leggen naar ander "excel", "pdf"-files. Hoe doe ik dit ?
Of moet ik telkens diverse containervelden aanmaken ?
2 answers to this question
Recommended Posts