Ga naar inhoud
  • 0

Info toevoegen aan gegevens uit portaal


pjotter

Vraag

Ik wil waarschijnlijk iets wat wel kan maarwaar ik even nu niet op kom hoe op te lossen :( Wat wil ik?

Ik heb een bestand waar ik gegevens wil bijhouden van personeel. Het is een ploegendiens dat bestaat uit 5 ploegen. Elke dag zijn er dus 3 ploegen op dienst (ND, OD, MD) Tot zover geen probleem dat is goed te maken. (plaatje 1) per portaal worden keurig de namen opgehaald die er moeten zijn. (ND ploeg 1 vermaas C).

Nu zou ik achter de naam willen aangeven wat de status is (vrij, overleg enz). De relatie is opgebouwd volgens plaatje 2. Er is een tabel personeel, bezetting en bezettings regels. Ik wil dus bijhouden wie er op dienst is, wat zijn functie is, waar hij die dienst inzetbaar is eventueel of hij verlof uren opneemt enz. Wat moet ik aanpassen om mogelijk te maken wat ik wil?

plaatje1.jpg.a7e9e54d3b6af4ca32692bdc0be25c34.jpg

plaatje2.jpg.4df7b67346f6df29d29fe13e7f1cbf4d.jpg

Link naar reactie

0 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Er zijn nog geen antwoorden gegeven op deze vraag.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...