Ga naar inhoud
  • 0

SubResume print voorbeeld pagina en buttons, links


mykarizma

Vraag

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo bedankt voor je antwoord.

 

Inderdaad met de Getsummary functie kan ik dat pagina in browse mode zien. alleen met subsummary mode krijg ik 17 regels te zien en dat onder browse mode met Getsummary methode krijg ik 23 regels te zien.

 

hier bij bedoel ik. met de subsummary methode werkt de groeperen goed en met Getsummary methode dat werkt niet echt of doe ik toch iets verkeerd?

Link naar reactie
  • 0

Ik doe dit met de alle records in database dus ik kiez voor Find All en dan in desbetreffende tabel heb ik dan 31 records te zien.

 

Op het layout waarmee ik de gegevens in preview mode zie krijg ik 25 records te zien. (En dit is eigenlijk wat ik ook wil) Alleen de unieqe dagcode moet dan hier weergegeven worden. Dit wordt dan gesorteerd op dagcode en de break field is ook de dagcode.

 

 

Voor de Getsummary layout heb ik dit hetzelfde in het browse mode maar dan met alle records i.p.v. unieuqe dagcode

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...