Jump to content
  • 0

SubResume print voorbeeld pagina en buttons, links

mykarizma

Question

Posted

Beste vrienden,

Mijn probleem is de volgende.

Ik heb zo'n Sunresume layout gemaakt en die is alleen zichtbaar onder schermafdruk mode.

als de schermafdruk mode aktief is dan kan ik de buttons, of de linken niet gebruiken. het is enkel alleen onder browse mode te gebruiken.

is er daar een oplossing voor?

8 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Bestudeer eens even de GetSummary-functie. Dan krijg je hetzelfde resultaat, maar dan in Browse Mode. En als je dan toch in de handleiding of de online help bezig bent, bekijk dan hier en daar nog eens wat andere dingen. Je gaat fantastische ontdekkingen doen!

• 0
Posted

Hallo bedankt voor je antwoord.

Inderdaad met de Getsummary functie kan ik dat pagina in browse mode zien. alleen met subsummary mode krijg ik 17 regels te zien en dat onder browse mode met Getsummary methode krijg ik 23 regels te zien.

hier bij bedoel ik. met de subsummary methode werkt de groeperen goed en met Getsummary methode dat werkt niet echt of doe ik toch iets verkeerd?

• 0
Posted

Ja, dat heb je goed gezien. Je doet iets verkeerd.

Eerst en vooral: heb je goed en integraal de helptekst gelezen bij GetSummary?

En heb je voor beide werkwijzen dezelfde Found set en dezelfde sorteervolgorde? En heb je je break field goed aangeduid?

• 0
Posted

Ik doe dit met de alle records in database dus ik kiez voor Find All en dan in desbetreffende tabel heb ik dan 31 records te zien.

Op het layout waarmee ik de gegevens in preview mode zie krijg ik 25 records te zien. (En dit is eigenlijk wat ik ook wil) Alleen de unieqe dagcode moet dan hier weergegeven worden. Dit wordt dan gesorteerd op dagcode en de break field is ook de dagcode.

Voor de Getsummary layout heb ik dit hetzelfde in het browse mode maar dan met alle records i.p.v. unieuqe dagcode

• 0
Posted

Als je subsummary-waarden in Browse mode wil zien, dan moet je met aparte found sets werken. Jekan ook gaan scripten en de gevonden waarde(n) telkens wegschrijven naar globalen.

• 0
Posted

hmmm, ik dacht dat het met dezelfde found set zou moeten werken. Dus vandaar dat ik die dubbele records met de dagcode heb.

is er een snelle zoek methode om vande dubbele of meerdere recorden die de zelfde b.v. dagcode hebben te omitten en daar 1tje van laten weergeven?

• 0
Posted

Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet meer kan volgen, temeer daar je een found set hebt die niet overeenkomt met het aantal records dat je ziet (31 tegen 25, zoals je hierboven schrijft). Eigenlijk kan dat niet.