Koen Van Hulle Posted November 24, 2007 Posted November 24, 2007 Hierbij het voorbeeldje van op de confituursessie. Hoe stockeer je tijdelijk een gevonden set en hoe roep je deze dan weer op. Koen restorestore.fp7 Quote
0 AvD Posted November 25, 2007 Posted November 25, 2007 Dank, Koen, voor dit voorbeeld. Dank ook voor de schitterende demonstratie tijdens de confituursessie. Dank ook nog voor de bijzonder aangename babbel tijdens de culinaire naverbranding. Mensen zoals jij maken van het leven een (FileMaker-)feest! Quote
0 Maarten Witberg Posted November 25, 2007 Posted November 25, 2007 tja ik er had natuurlijk bij moeten zijn... wil je uitleggen hoe dit werkt? ga naar gerelateerde record... maar er is geen relatie alleen twee tabelvermeldingen van dezelfde tabel. het is of je een konijn uit de hoed tovert. Quote
0 Koen Van Hulle Posted November 25, 2007 Author Posted November 25, 2007 Ik ga het nog wat verder uitwerken. Koen Quote
0 Koen Van Hulle Posted November 25, 2007 Author Posted November 25, 2007 Bij deze een klein uitgewerkt voorbeeldje. Een occurence heeft van nature altijd een relatie met zichzelf. Als je dus een "go to related" doet van je huidige occurence, zal hij de gevonden set nemen, die kan je dan transfereren naar een occurence. Toen de term "hyperlinking" nog niet gebruikelijk was, noemden we dat bij ons de "beam me up scotty" methode. Veel plezier. Koen restorestore.fp7 Quote
0 Maarten Witberg Posted November 25, 2007 Posted November 25, 2007 een zeer gezond voorbeeld... met dank. er gloort begrip! Quote
Question
Koen Van Hulle
Hierbij het voorbeeldje van op de confituursessie.
Hoe stockeer je tijdelijk een gevonden set en hoe roep je deze dan weer op.
Koen
restorestore.fp7
5 answers to this question
Recommended Posts