Koen Van Hulle Posted November 25, 2007 Posted November 25, 2007 (edited) FM Summit is een niet te missen driedaags seminarie van en voor FileMaker-ontwikkelaars en alle gebruikers in Vlaanderen en Nederland. FM Summit biedt u tevens de mogelijkheid om een exclusief nederlandstalig netwerk uit te bouwen met de FileMaker top uit uw regio. Ga alvast eens kijken op www.fmsummit.info en registreer u vandaag nog. FM Summit is een initiatief van SHpartners en i.s.m. ClickWorks, ECXS Information Systems & Clarify , met de steun van Filemaker België en Nederland Voor info of vragen staff@fmsummit.info Edited January 31, 2008 by Guest Quote
fredmatrack Posted November 25, 2007 Posted November 25, 2007 Ge-wel-dig initiatief! Deze keer hou ik de data vrij in m'n agenda, want dit wil ik niet missen. Quote
Dick Verschuur Posted November 26, 2007 Posted November 26, 2007 Ik ga er deze keer ook zeker zijn! Dick Verschuur Quote
Maarten Witberg Posted November 28, 2007 Posted November 28, 2007 heb de vrijheid genomen elders een beetje reclame te maken ik hoop dat ik er een dag bij kan zijn Quote
Pasav Posted December 17, 2007 Posted December 17, 2007 Oeps foutje .. De link van de banner verwijst naar een ander topic .. Zal zeker proberen er bij te zijn .. Groetjes Patrick Quote
Pasav Posted December 17, 2007 Posted December 17, 2007 Hmm hoe kan ik dit vergeten, is tijdens mijn verjaardag. Eens kijken hoe we dit kunnen combineren . Quote
winkieflash Posted December 19, 2007 Posted December 19, 2007 Geweldig! Gelijk mooie reden om een weekendje Antwerpen in te plannen! Quote
winkieflash Posted January 17, 2008 Posted January 17, 2008 Ik heb contact gehad met de organisatie en het gaat waarschijnlijk rond de 500 euro kosten... Ik had dit opzich wel verwacht, maar het is toch een beetje aan de hoge kant. Kunnen we niet een leuke wedstrijd doen waarbij er gratis kaarten weggegeven worden? Quote
johan Posted January 19, 2008 Posted January 19, 2008 Ik heb contact gehad met de organisatie en het gaat waarschijnlijk rond de 500 euro kosten... Als het zoveel geld gaat kosten... waarom schrijven ze dan in de definitie dat het bedoeld is voor "alle Filemaker gebruikers"? Is FMSummit dan niet uitsluitend bedoeld voor beroeps-ontwikkelaars (en voor amateur-ontwikkelaars met een dikke portefeuille)? Quote
Recommended Posts