Jerry Posted December 3, 2007 Posted December 3, 2007 De uitdaging: ( voor mij ) Ik heb een tabel met merken en artikelen. Ik wil graag een invoerlijst hebben met uitsluitend de artikelen van het geselecteerde merk. In een andere tabel (opdrachten) wil ik nu in 1 veld het merk selecteren en in een ander veld de juiste invoerlijst zien. Klinkt als het voorbeeld in de help-functie....mee eens maar 'k snap het nog niet. Wie o wie Wat ik al heb: Ik heb een interne relatie gemaakt met een invoerlijst met gerelateerde waarden uit de 2de tabel op basis van het veld: ArtikelID. Quote
0 Henk R Posted December 3, 2007 Posted December 3, 2007 Ik heb pas nog een beetje zitten stoeien met deze materie. Even kijken of ik het nog wist. Zo iets mvg Henk Opdrachten.fp7 Quote
Question
Jerry
De uitdaging: ( voor mij )
Ik heb een tabel met merken en artikelen.
Ik wil graag een invoerlijst hebben met uitsluitend de artikelen van het geselecteerde merk.
In een andere tabel (opdrachten) wil ik nu in 1 veld het merk selecteren en in een ander veld de juiste invoerlijst zien.
Klinkt als het voorbeeld in de help-functie....mee eens maar 'k snap het nog niet. Wie o wie
Wat ik al heb:
Ik heb een interne relatie gemaakt met een invoerlijst met gerelateerde waarden uit de 2de tabel op basis van het veld: ArtikelID.
1 answer to this question
Recommended Posts