Ga naar inhoud
  • 0

FMSA 8 en Leopard

TheMisfit

Vraag

Geplaatst:

Hier en daar lees je over de problemen en bijbehorende oplossingen van FM(S)9 en OSX Leopard.

Wat ik me echter afvraag zou FMS(A) 8 en niet gewoon moeten draaien onder OSX server Leopard?

Ik kan de Filemaker Server Admin niet meer connecteren op de localhost.

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst:
"FileMaker Server en Leopard

Wij verwachten een Leopard-compatibiliteitsupdate voor onze serverproducten te kunnen aanbieden begin 2008. FileMaker Server 9 en FileMaker Server 9 Advanced kunnen momenteel niet correct worden geïmplementeerd in Leopard."

Bron:

http://www.filemaker.nl/support/leopard.html

Dat betekent dus downgraden naar Tiger server.

De laatste tijd begint het zelfs onder OSX verdacht veel op Windows te lijken.

Vroeger werkte zulke zaken gewoon. Tegenwoordig moet je bij alles tot in de puntjes napluizen en is gewoon even proberen er niet meer bij.

:(:(:(

• 0
Geplaatst:

Hoe groot mijn drang ook is om nu al up te graden naar Leopard... ik wacht zeker nog enkele maanden.... Ik heb een hoop programma's die ik liever nog niet aan Leopard toeverlaat... Er komt nog bijna elke week één of andere compatibiliteitupdate binnen... Geduldig wachten is de boodschap denk ik...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...