Ga naar inhoud
  • 0

Website onderhouden dmv FM ?


Stardust

Vraag

Hoewel ik wel wat ervaring heb met 4W Webmerge, vraag ik me af of er ondertussen al alternatieven bestaan om je website aan te passen via Filemaker (v8.5).

 

Aangezien ik tot voor kort nooit de mogelijkheid tot het gebruik van php heb ik deze mogelijkheid nooit of nauwelijks aandacht geschonken.

 

Gezien mijn aldurend tijdsgebrek, zoek ik een makkelijke en vooral snelle manier om mijn website up te daten zonder dat ik eerst een gans leer (en test) proces dien te ondergaan. Webmerge geeft mij wel wat mogelijkheden maar ik hoop een nog beter alternatief te kunnen vinden.

 

Gezien de problemen die ik ondervonden heb met een (free) forum waardoor plots al de inhoud verloren is gegaan, zoek ik een manier om eveneens een forum op mijn site zelf te plaatsen en zo stoot ik weer op php :?

 

Ideaal zou zijn dat ik de layout aanmaak via een css stylesheet en de inhoud en eventuele parameters vanuit Filemaker kan aansturen. Misschien zijn er wel eenvoudige oplossingen die ik niet ken en zijn er forumleden die mij een gouden tip aan de hand kunnen doen :roll:

 

Met de beste wensen voor een schitterend 2008,

 

Danny --> www.kinnad.be

Link naar reactie

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Hoewel ik wel wat ervaring heb met 4W Webmerge, vraag ik me af of er ondertussen al alternatieven bestaan om je website aan te passen via Filemaker (v8.5).

Ik heb geen antwoord voor je maar inderdaad... ik heb Webmerge een hele tijd geleden uitgeprobeerd... en dacht toen ook... zijn er nu echt geen betere en makkelijkere programma's dan dat om een database om te zetten in html?

Mijn winkeldatabase staat met IWP op het net voor iedereen toegankelijk maar wat me tegensteekt is dat Google daar niks mee kan aanvangen... Ik zou heel wat meer surfers naar mijn website kunnen trekken moest Google mijn database kunnen lezen... Vandaar mijn interesse...

Maar ik vrees dus dat er nog altijd geen beter alternatief is voor Webmerge... Ze hebben blijkbaar geen concurrentie! Spijtig!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...